Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Δραστηριότητα αυτοεκτίμησης για παιδιά

Μια ωραία δραστηριότητα για να ενισχύσετε την αυτοεκτίμηση των παιδιών σας είναι η παρακάτω.

Χρειάζεστε:

  • 8 κόλλες Α4
  • Μαρκαδόρους
  • Ελάχιστο χρόνο
  • Πολλή διάθεση

Η δραστηριότητα αυτή απευθύνεται σε γονείς και σε όσους εργάζονται θεραπευτικά με παιδιά.

Εσείς οι γονείς θα εκπλαγείτε όταν δείτε τι εικόνα έχει το παιδί για τον εαυτό του. Αξίζει να αφιερώσετε λίγο δημιουργικό χρόνο μαζί του για να ανακαλύψετε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία του και πάνω σε αυτά να δουλέψετε ώστε το παιδί σας να διαμορφώσει μια καλύτερη άποψη για τον εαυτό του.

Ενδιαφέρον θα έχει να επαναλάβετε την δραστηριότητα αυτή μετά από ένα χρονικό διάστημα λίγων μηνών για να διαπιστώσετε εάν το παιδί σας έχει αναθεωρήσει κάποιες αρνητικές αντιλήψεις για τον εαυτό του (για να τις αναθεωρήσει βέβαια είναι καθοριστικός και ο δικός σας ρόλος).

Δουλεύοντας με ένα αγοράκι 9 χρονών με μαθησιακές δυσκολίες, στην ενότητα είμαι σπουδαίος, έγραψε: δεν είμαι σπουδαίος...σπουδαίος είναι ο αδερφός μου που δεν κάνει λάθη στην ορθογραφία του. Οχτώ μήνες αργότερα και με την πολύ καλή συνεργασία των γονέων (σταμάτησαν τη σύγκριση με το μικρότερο γιο τους και ενδυνάμωσαν τα θετικά στοιχεία του παιδιού), το ίδιο παιδάκι στο είμαι σπουδαίος, έγραψε: είμαι σπουδαίος γιατί είμαι καλό παιδί παρόλο που στο σχολείο είμαι μέτριος μαθητής, όμως προσπαθώ!!!








Η ιδέα αντλήθηκε από το pinterest 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου